قیمت کلی کلوچه سنتی تازه شکری

یکی از شیرینی های سنتی و قدیمی بسیاری از شهرهای ایران کلوچه می باشد که از آرد گندم، شکر،شیر، تخم مرغ، وانیل و بکینگ پودر تهیه می شود. کلوچه زنجبیلی سنتی تازه شکری به دلیل استقبال و محبوبیت خاصی که دارد در بسیاری از کارخانه‌های تهیه انواع شیرینی های سنتی و پخت کلوچه تهیه می شود قیمت کلی آن نسبت به انواع شیرینی های دیگر بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد که هم به عنوان سوغات هم به عنوان میان وعده و هم بانوان یک شیرینی سنتی می توان آن را استفاده کرد.

قیمت کلی کلوچه سنتی تازه شکری

ویژگی های مهم کلوچه شکری مغزدار

ویژگی های مهم کلوچه شکری مغزدار یکی از شهرهایی که در تهیه و پخت کلوچه زعفرانی ساده فعالیت دارد شهر دزفول می باشد که با تهیه کلوچه شکری مغزدار طعم بسیار بی نظیری را برای این خوراکی خوشمزه به وجود آورده است انواع کلوچه خرمایی و کلوچه شکری را تولید می کند و یکی از شیرینی های سنتی بسیار سالم و مقوی به شمار می رود که در بعضی از این کوچه ها به دلیل داشتن خرما در وسط آن به کلوچه خرمایی نیز معروف شده است که پوست و هسته خرما را جدا کرده و آن را به صورت له شده داخل آن قرار می دهند فوق العاده ای نیز به کوچه می دهد و برای کسانی که طعم شیرین ترین دوست دارند بسیار مناسب است.

از ویژگی‌های مهم کلوچه کرمانی سنتی و شکری مغزدار، مواد به کار رفته در آن است که همگی از مواد اولیه سالم تهیه شده است و به دلیل مغزدار بودن بسیار پر خاصیت و نیرو بخش می باشد همچنین نسبت شکر به کار رفته در کلوچه در مقایسه با انواع شیرینی ها بسیار کم می باشد که خود یک مزیت به شمار می رود که گواه سالم بودن این نوع شیرینی سنتی می باشد که بیشتر طعم شیرین آن توسط انواع مغزها و خرما تامین می شود.

برای بسیاری از کودکانی که برای غذا خوردن دچار مشکل هستند و به راحتی هر غذایی را نمی خوردند استفاده از کلوچه سنتی خرمایی و شکری انتخاب بسیار خوبی می باشد که به عنوان یک وعده کامل یا میان وعده می تواند مورد استفاده قرار گیرد. حتی برای کودکان و نوجوانان، تغذیه خوبی در مدرسه به شمار می رود بسیار انرژی بخش و مقوی نیز است. علاوه بر آن اگر قصد مسافرت کوتاه مدت یا کوهنوردی یا پیک نیک را دارید به دلیل سبک بودن و حمل آن براحتی می توانید در کیف خود یکی از از این کلوچه ها را داشته باشید.

فروشگاه عرضه کلوچه سنتی تازه شکری

فروشگاه عرضه کلوچه سنتی تازه شکری در کارگاه های تولید کلوچه های سنتی که به صورت تازه شکری تولید می شود و یکی از فروشگاه های معتبر و نام آشنا در شهر دزفول محسوب می شود که به عرضه کلوچه سنتی فعالیت دارد به صورت بسته بندی های کاملا بهداشتی برای مصرف کننده آماده می گردد و به راحتی می توانید این محصول در هر جایی که هستید سفارش دهید که از نظر حمل و جابجایی بسیار آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *