قیمت کلی کلوچه سنتی شکری مرغوب

کلوچه سنتی شکری مرغوب از جمله شیرینی های بسیار مورد پسند و مطلوب و خوش طعم است .که متقاضیان فراوانی دارد و به عنوان یک میان وعده سالم می توان از آن استفاده نمود .میان وعده ای که علاوه بر طعم خوش بسیار مغذی است و فواید فراوانی از نظر غذایی و حتی در برخی موارد خواص فراوان دارویی در بر دارد.

قیمت کلی کلوچه سنتی شکری مرغوب

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری کلوچه شکری را به صورت سنتی و صنعتی تهیه می نمایند .که طریقه سنتی و صنعتی مواد اولیه مشابهی دارد و تنها تفاوت در مقدار و روش تولید است .از عمده مواد سازنده این شیرینی بسیار مطلوب می‌توان به آرد ،شکر ،بکینگ پودر، آب ،روغن و زیره اشاره نمود .شیر و زعفران و تخم مرغ نیز از جمله موادی هستند که در این شیرینی مطلوب وجود دارند.

تولید کلوچه شکری از مخلوط آرد و و تخم مرغ آغاز می گردد . و پس از تهیه خمیر کلوچه و جا افتادن خمیر به پخت آن اقدام می نمایند .کلوچه شکری به دلیل وجود زعفران و زیره برای افرادی که به طب سنتی علاقه مندند دارای طبعی گرم می باشد .به همین دلیل، مصرف این کلوچه می‌تواند در درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود و یا از بروز بسیاری دیگر از بیماری ها جلوگیری نماید. به عنوان مثال، این کلوچه برای دستگاه گوارش بسیار مناسب است و برای افرادی که دارای درد معده هستند توصیه میگردد .زیرا ، به دلیل داشتن مقادیر زیادی زیره و زعفران ،دارای طبعی گرم است و یک میان وعده بسیار خوش طعم و مغزی به شمار می آید.

آنچه مسلم است، این است که، هیچ ماده غذایی نمی‌تواند جایگزین داروهای شیمیایی و گیاهی گردد. اما می توان برای علاقه مندان به خوردن این شیرینی خوشمزه عنوان نمود که به دلیل طبع گرم می تواند به درمان بسیاری از بیماری‌ها و یا جلوگیری از بسیاری دیگر از بیماری ها کمک نماید . همچنین، به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه منجر به سیری می گردد و از افزایش وزن جلوگیری می کند.

توزیع مستقیم کلوچه سنتی شکری مرغوب

توزیع مستقیم کلوچه سنتی شکری مرغوب

توزیع کلوچه سنتی امروزه از طرق مختلفی قابل انجام است. ازجمله ،خرید از فروشگاه های حضوری و مجاز ارائه این محصول ،که این محصول را از کارخانجات تولیدی به صورت مستقیم دریافت نموده و مبادرت به توزیع و فروش این محصول می نمایند. همچنین ،می توان این محصول را به صورت مستقیم از تولید کنندگان و از طریق سیستم فضای مجازی و فروشندگان اینترنتی تهیه نمود. در این صورت مصرف کننده به صورت مستقیم اقدام به خرید می نماید که با خرید مستقیم دست واسطه ها حذف گشته و با قیمتی بسیار منصفانه تر می توان محصول را خریداری و مصرف نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *