مراکز توزیع کلوچه خرمایی سنتی دزفول

کلوچه خرمایی سنتی دزفول محصولی کاملا طبیعی بوده که طعم شیرین آن برای هر ذائقه ای خوشایند است‌. این شیرینی دارای بافتی ترد و نرم بوده و برای پذیرایی در مهمانی ها هم بهترین گزینه است. این مرکز با توزیع کلوچه سنتی در بازارهای سراسر کشور توانسته نیاز مصرف کنندگان را با هزینه کمتری برطرف سازد. پخش بیشتر به صورت عمده و در حجم بالا صورت می گیرد بدین ترتیب قیمت کمتری را به خود اختصاص می دهد و مقرون به صرفه است.

مراکز توزیع کلوچه خرمایی سنتی دزفول

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی تولید کلوچه خرمایی به روش سنتی باعث شده تا عطر و طعمی بی نظیر داشته باشد. شما می توانی با طی کردن مراحل زیر به راحتی این محصول خوشمزه و مقوی را تهیه کنید.

  • اولین مرحله آماده سازی مواد اولیه است که شیر و آرد گندم اصلی ترین آنها به شمار می روند.‌
  • در اولین مرحله خمیر مایه و شیر را با هم ترکیب کرده تا به عمل آید و برای ترکیب شدن با آرد آماده گردد.
  • سپس شکر را هم با مقداری شیر ترکیب کرده و روی حرارت قرار می دهید تا شکر به خوبی آب شود.
  • آرد و روغن را با هم ورز داده و سپس ترکیبات دیگر را به خمیر اضافه می کنیم.
  • اجازه می دهید تا خمیر به مدت نیم ساعت بماند. پس از آن خمیر را پهن کرده و سوراخ های ریزی روی آن ایجاد مي کنيد و آن را داخل فر قرار می دهید.
  • زمانی که از فر خارج کردید به صورت لوزی های کوجک برش زده و اجازه می دهید تا خنک شوند.‌

صادرات انواع کلوچه خرمایی سنتی دزفول

صادرات انواع کلوچه خرمایی سنتی دزفول صادرات کلوچه خرمایی سنتی دزفول به کشورهای خارجی نه تنها زمینه تولید بیشتر را فراهم کرده بلکه با درآمد ارزی زیادی که به همراه دارد باعث توسعه و پیشرفت اقتصاد شده است. صادرات زمینه ای برای رشد تولید کننده، بازرگان و اقتصاد کشور می باشد. شرکت های بازرگانی از عوامل مهم این پیشرفت ها هستند.

با صادرات این شیرینی خوشمزه به کشور های مختلف، امکان یک تجارت سودمند برای تاجران مربوطه در این عرصه فراهم شده است. در این صورت تعاملات سودمندی بین ایران و سایر کشور های جهان صورت می گیرد. صادر کنندگان توانسته اند با توجه به نیاز مشتریان رضایت و اعتماد آنان را به دست آورند و آنها را مشتری دائمی خود کنند که سود خوبی دارد.

صادرات این کلوچه سنتی خوشمزه به کشورهای خارجی نه تنها زمینه تولید بیشتر آن را فراهم می کند بلکه سود زیادی به همراه دارد که باعث توسعه و پیشرفت تولیدی و اقتصاد کشور می شود. فروش در بازارهای خارجی سود خوبی به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *