مراکز توزیع کلوچه سنتی خرمایی دزفول

در مراکز توزیع کلوچه سنتی خرمایی دزفول این خوراکی هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت کیلویی به فروش می رسد که خریداران با دارا بودن هر مقدار هزینه می توانند به راحتی کالای مورد نظر را تهیه نمایند باید عنوان شود که در این مراکز توزیع فروشندگان با در نظر گرفتن توانایی و قدرت خرید مردم قیمت کالاهای خود را به طرز چشمگیری کاهش داده و از این طریق توانسته اند میزان فروش محصولات خود را چندین برابر نمایند.

مراکز توزیع کلوچه سنتی خرمایی دزفول

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی فرآیند تولید کلوچه خرمایی توسط شرکت‌ های تولیدکننده این محصولات به صورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست انجام می‌ شود بنابراین این خوراکی ها از لحاظ بهداشتی بودن کاملاً قابل اطمینان می باشند.

باید بدانید که قبل از تولید کلوچه مواد اولیه آن ها را در دستگاه‌ های بزرگ ترکیب نموده و با هم زدن مداوم خمیر آن ها را حسابی ورز می دهند پس از اینکه خمیر به قوام مورد نظر رسید آن ها را در قالب های مخصوص ریخته و قالب می‌ زنند و به صورت کلوچه های کوچک و بزرگ در فرهای با حرارت ملایم قرار می‌دهند تا حسابی برشته شوند.

ضمن این که این کلوچه ها در این شرکت‌ های تولیدی توسط آزمایشگاه‌های مستقر در این کارخانجات مورد بررسی قرار گرفته و کیفیت آن ها تایید می‌ شود و پس از تایید نهایی انواع مختلف کلوچه خرمایی برای فروش به بازار عرضه می گردد. تمامی محصولات تولید شده در این کارخانه ها تحت تاییدیه سازمان بهداشت نیز قرار می گیرند.

صادرات انواع کلوچه سنتی خرمایی دزفول

صادرات انواع کلوچه سنتی خرمایی دزفول صادرات کلوچه سنتی به بازارهای کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان موجب سودآوری بالایی برای کشور شده است این خوراکی ها به دلیل طعم بی نظیر در کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس دارای طرفداران زیادی می باشند.

در بازارهای داخلی نیز فروشندگان سیاه سعی دارند قیمت محصولات را در طول سال به صورت ثابت نگه دارند تا بتوانند مشتری بیشتری را جذب کنند. اگر شما قصد خرید این محصول را در تعداد های بالا و به صورت عمده دارید بهتر است به درب کارخانه های تولیدی و تولید کنندگان مراجعه کنید تا با حذف واسطه ها و دلال هایی که با دست به دست شدن کالا سبب افزایش قیمت محصول می شوند خرید مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهید.

با مراجعه حضوری و مستقیم به تولید کنندگان از پرداخت برخی هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل کالا و هزینه نگهداری محصول در انبار معاف خواهید شد. سایت های معتبری که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشند با کیفیت ترین نوع این محصول را به صورت آنلاین و اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *