مراکز توزیع کلوچه سنتی دزفول

کلوچه سنتی دزفول یک نوع شیرینی است که کیفیت زیادی دارد بسیار خوشمزه میباشد و مصرف آن برای تمام سنین مناسب است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. مراکز توزیع، کلوچه سنتی را در بسته بندی های متفاوت و کیفیت و با قیمتی مناسب به صورت انبوه در بازار پخش کرده و در اختیار مشتری قرار می دهد‌.

 

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه

 

برای تهیه کلوچه به آرد ،روغن ،شکر و تخم مرغ ،و برای تزئین داخل و روی آن از انواع مغزها مانند ،پسته و بادام و گردو و فندق و انواع کاکائو استفاده می شود,در کارخانه ها مواد لازم کلوچه را در دستگاهای مخصوص با هم مخلوط می کنند و از ان خمیر یک دستی درست می کنند و بعد به آن استراحت می دهند.

بعد از به عمل آمدن خمیر آن را در طرح های مختلف درست می کنند و داخل و روی آن را با انواع مغزیجات گفته شده و کاکائو تزئین می کنند ,و بعد آن را در داخل دستگاه بزرگ و مجهزی می چینند و عمل پخت آن را انجام می دهند و بعد از سرد شدن آن را بسته بندی می کنند و روانه بازار می شود.

بسته بندی آن به صورت استاندارد و دارای تاریخ تولید و انقضاء و پروانه ساخت و برند معتبر می باشد و تولید کلوچه به صورت انبوه و باکیفیت می باشد کلوچه باید دارای بسته بندی باشد تا مانع از هرگونه آلودگی در داخل آن باشد و این بسته بندی ها به نرم ماندن کلوچه کمک می کند و سفت نمیشود.

صادرات انواع کلوچه سنتی دزفول

کلوچه سنتی دزفول یکی از سوغاتی های شهر دزفول می باشد که بسیار خوشمزه و خوش عطر و بو می باشد و می توان از آن برای میان وعده استفاده کرد در مسافرت ها و پیاده روی های طولانی همراه داشتن این کلوچه بسیار مناسب می باشد و فرد با خوردن ان دیگر ضعف نمی کند،برای دانش آموزان در زنگ های تفریح گزینه مناسبی است وبسیار سالم و بهداشتی می باشد و به تقویت سیستم بدن آن ها کمک می کند.

صادرات کلوچه سنتی به صورت انبوه انجام می شود، کلوچه سنتی دزفولی به علت کیفیت و بسته بندی های بهداشتی و طعم خوبی که دارد‌‌‌در سراسر جهان پر تقاضا است و تولید کنندگان آن را به صورت بسته بندی های شیو و استاندار به داخل و خارج از کشور صادر می کنند و از راه آن درآمد زایی خوبی را به دست می آورند‌

قیمت کلوچه نیز بستگی به نوع ان دارد و قیمت دقیقی نمی شود برای آن گفت پس بهتر است برای جویا شدن از قیمت دقیق ان به سایت های اینترنتی مراجعه کنید,خرید و فروش کلوچه سنتی از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود و شما عزیزان می توانید آن را با هزینه کمتر نسبت به بازار در سایت های اینترنتی سفارش دهید و تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *