مراکز توزیع کلوچه سنتی شکری عمده

کلوچه سنتی شکری عمده یکی از نماد های ملی این استان است که در تمام مراسمات خاص آنها را مورد استفاده قرار می گیرد ‌و این مراکز انواع کلوچه محلی را در سراسر کشور رایج داده اند و در بسته بندی های متنوع و بهداشتی سلفون کشیده و در جعبه کادویی تولید کرده اند. و تا لحظه مصرف کاملا تازه و با کیفیت باقی می مانند. مراکز توزیع کلوچه شکری، فروش را به صورت فله ای و عمده در بازار ارائه داده اند و فروش این محصول جز یکی از پرفروش ترین و برندترین در ایران است.

مراکز توزیع کلوچه سنتی شکری عمده

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری امروزه کلوچه شکری تازه از مرغوبیت بالای قرار گرفته است که در زمینه خوش طعم بودن آن مورد استقبال قرار گرفته است چون که سرشار از خواص و ویتامین های است که برای سیستم ایمنی بدن مفید واقع شده است.

در تهیه آن هیچ گونه مواد نگهدارنده ای که برای بدن مضر باشد استفاده نشده است و در مدت طولانی محصول همچنان تازه و خوش طعم می باشد و در وعده صبحانه می توان مصرف کرد و انرژی بدن را افرایش داد.

تولید کلوچه شکری انواع گوناگونی دارد که با فرمولاسیون متفاوت مغزی امکان پذیر است فرایند تولید تمامی انواع کلوچه ها شبیه هم هستند ابتدا مواد اولیه نان کلوچه را در میکسر قرار داده می شود و بعد در دستگاه ریون، مغزی در داخل خمیر این محصول قرار داده می شود و کلوچه فرم نهایی خود را می گیرد.

این محصول باید در بسته بندی های مناسب باشد طوری که در آلودگی و جذب رطوبت و بو از خارج جلوگیری شود و با بسته بندی این محصول مانند کاغذی سلوفان استفاده می شود. و بر روی بسته بندی نام محصول وزن و قیمت مصرف کننده

صادرات انواع کلوچه سنتی شکری عمده

صادرات انواع کلوچه سنتی شکری عمده کلوچه سنتی شکری عمده یکی از قدیمی ترین شیرینی های است که افراد زیادی به عنوان یک میان وعده مقوی مورد استفاده قرار می دهند و امروزه با طعم و مزه های گوناگونی در بازار رایج شده است.

امروزه کلوچه سنتی شکری عمده را در فروشگاه ها به طور اختصاصی به فروش آن فعالیت دارند و با کیفیت ومرغوبیت بالا به بازار فروش ارائه می دهند. این محصول طرفداران خاصی را به خود جلب کرده است از این رو بازار خرید و فروش پر رونق شده است و صادرات کلوچه سنتی به کشورهای های خارجی رایج شده است و این امر بر اقتصاد کشور تاثیر گذار می باشد.

برای خرید میتوان از طریق اینترنتی محصول مورد نظر را سفارش داده و به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای محصول را می توان سفارش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *