مراکز عرضه کلوچه خانگی دزفول

کلوچه زنجبیلی خانگی دزفول که به کلوچه شوشتری نیز مشهور است از جمله سوغاتی های خوشمزه شهر دزفول به شمار می رود که توجه هر توریستی را به خود جلب می کند. بخش عمده ای از مراکز عرضه کلوچه خانگی دزفول خود شهر دزفول می باشد. برای خرید کلوچه خانگی دزفول می توان به مجموعه سان دز اشاره کرد که می توان کلوچه خانگی را به صورت غیرحضوری از مجموعه سان دز خریداری کرد. کلوچه خانگی دزفول در چهار طعم دلچسب اراده می شود که عبارتند از: شیری، حلوایی، خرمایی و شکری و فی الواقع این کلوچه در اکثر مراسمات شادی و رسمی شهر دزفول من جمله عید نوروز، عید قربان، مراسم خواستگاری و … سرو می گردد.

مراکز عرضه کلوچه خانگی دزفول

مزیت های قابل توجه کلوچه شکری

مزیت های قابل توجه کلوچه شکری

کلوچه خرمایی سنتی و شکری همان طور که از نامش پیداست شکر بیشتری نسبت به سایر کلوچه های خانگی دارد و حتی مقداری شکر نیز روی این نوع کلوچه پاشیده می شود. البته برخلاف نام این کلوچه خانگی که شکری است دارای مقداری زیره می باشد که به خوشمزگی کلوچه شکری دزفول می افزاید.همچنین این کلوچه بدون مواد افزوده دارای قابلیت نگهداری طولانی مدت است.

در ترکیب این کلوچه برخلاف سایر کلوچه ها که اکثرا برای تهیه آنها از آب استفاده شده است، برای تهیه این کلوچه های شکری خانگی خوشمزه و لذیذ از شیر ولرم و یا ماست استفاده شده که آن را بیش از پیش مقوی می کند. همچنین برای تهیه رویه ی این کلوچه از زعفران و کنجد نیز استفاده می شود که شادی آور است و علاوه بر خوشمزگی وصف ناپذیر این کلوچه مقوی نیز می باشد که افراد دارای رژیم نیز می توانند با آسودگی خاطر از آن استفاده نمایند.

روش های فروش کلوچه خانگی دزفول

روش های فروش کلوچه خانگی دزفول

از جمله روش های فروش کلوچه زعفرانی ساده خانگی دزفول روش سنتی که به عنوان فروش حضوری شناخته می شود و روش مدرن که فروش به صورت غیرحضوری و اینترنتی می باشد، در این میان مجموعه سان دز برخواسته از نام آن مخصوص شهر دزفول می باشد که برای راحتی مشتریان عزیز برای خرید کلوچه های خانگی شهر دزفول اقدام به فروش مدرن با راه اندازی سایتی در همین راستا کرده است تا فروش کلوچه خانگی شهر دزفول با راحتی بیشتری انجام گردد.

مشتریان عزیز این کلوچه کرمانی سنتی خانگی بدون رفتن به شهر دزفول با توجه به شیوع کرونا اقدام به انتخاب و خرید کلوچه مورد نظر خود نمایند. در این راستا مشتریان گرامی میتوانند به راحتی به سایت مجموعه سان دز مراجعه کرده و با توجه به خواست خود کلوچه مورد نظر خود را انتخاب و به صورت عمده و خورده اقدام به خریداری نمایند و در نهایت کلوچه خانگی خوشمزه خود را درب منزل خود در سراسر ایران تحویل گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *