مراکز عرضه کلوچه سنتی کیلویی دزفول

برای سفارش کلوچه خرمایی سنتی دزفول به وب سایت عرضه کلوچه سنتی کیلویی دزفول مراجعه نمایید، کلوچه ی دزفولی نوعی کلوچه ی بسیار ترد و خوشمزه است این کلوچه در انواع شکری و خرمایی و نمکی مشاهده می شود که در میان کلوچه های نام برده شده کلوچه های خرمایی پرطرفدارتر هستند و طعم بهتری دارند و برای تزئین این کلوچه ها از کنجد استفاده می شود و کلوچه های شکری دزفول معمولا با دانه های زیره تزئین می شوند.

مراکز عرضه کلوچه سنتی کیلویی دزفول

اطلاعاتی درباره کلوچه خرمایی سنتی

اطلاعاتی درباره کلوچه خرمایی سنتی کلوچه های خرمایی سنتی در شهر دزفول معمولا به صورت دایره ای تهیه می شوند و اندازه ی این کلوچه ها گاهی بزرگ و گاهی کوچک می باشد کلوچه های خرمایی گرد بزرگ معمولا ترد هستند اما کلوچه های خرمایی گرد کوچک بیشتر حالت کیک مانند و خمیری دارند و نرم می باشند.

کلوچه های شکری شهر دزفول معمولا به صورت لوزی تهیه می شوند و اندازه ی این لوزی ها عموما کوچک می باشد مقدار شیره ی شکر استفاده شده در این کلوچه ها بسیار استاندارد می باشد و به همین علت این کلوچه ها بیش از حد شیرین نیستند و همچنین کلوچه های شکری به علت وجود شکر و ترکیب آن با خمیر کلوچه بسیار خوشمزه و ترد می باشند.

کلوچه ی خرمایی سنتی دزفولی یکی از سوغات بسیار معروف شهر دزفول به شمار می آید و گاهی مواقع برای طعم دادن به کلوچه های خرمایی از مقداری هل و یا دارچین و یا زعفران به صورت ترکیب با خرما استفاده می کنند.

برای طعم دادن به کلوچه های شکری سنتی دزفول معمولا از طعم دهنده هایی مانند زنجبیل استفاده می کنند و زنجبیل خوش طعمی این کلوچه ها را چندین برابر افزایش می دهد.

طرز تهیه ی خمیر کلوچه های دزفولی مقداری متفاوت تر از طرز تهیه ی خمیر سایر کلوچه ها می باشد و برای تهیه ی این خمیر نیاز به تجربه و آموزش دارید و همچنین در شهر دزفول برای تهیه ی این کلوچه ها معمولا از تنورهای گلی قدیمی استفاده می شود اما امروزه انواع کلوچه های دزفولی را در تنورهای گازی و یا فر نیز می پزند.

پخش کلی کلوچه سنتی کیلویی دزفول

پخش کلی کلوچه سنتی کیلویی دزفول برای تهیه ی کلوچه های سنتی دزفول از آردهای سفید و یا آردهای سبوس دار مقوی استفاده می شود و این کلوچه ها به دلیل داشتن مقدار کمی خمیر مایه بسیار ترد هستند و به آنها کلوچه ی بیسکویتی نیز گفته می شود، قیمت کلوچه های خرمایی و شکری و نمکی مقداری با یکدیگر متفاوت می باشد و معمولا کلوچه های خرمایی گرانتر هستند و برای اطلاع از قیمت این کلوچه ها و سفارش آنها به وب سایت پخش کلوچه سنتی مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *