مرکز توزیع کلوچه سنتی شکری درجه یک

کلوچه سنتی شکری درجه یک جزو شیرینی ها به حساب می‌آید که در تهیه آن آرد برنج، و آرد نخود به کار می‌رود و همچنین روغن کنجد، رازیانه، و زیره و شکر کاربرد فراوانی دارد.از این کلوچه برای میان وعده کودکان و در مهمانی ها و هنگام خوردن عصرانه مورد استفاده قرار می گیرد چون دارای مواد مغذی برای بدن افراد می‌باشد.

مراکز توزیع این کلوچه سنتی آن را در حجم بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند و به راحتی در دسترس خانواده ها قرار می‌گیرد که جزو خرید سبد خانواده می‌باشد.

مرکز توزیع کلوچه سنتی شکری درجه یک

مشخصات مهم کلوچه شکری مغزدار

مشخصات مهم کلوچه شکری مغزدار کلوچه شکری یکی از انواع کلوچه های بسیار خوشمزه در بازار شیرینی است که از مواد اولیه مقوی درست می‌شود که مصرف آن برای بدن حائز اهمیت است. از مواد اولیه طبیعی که فاقد هرگونه مواد نگهدارنده هستند تهیه می‌شود. مصرف این محصول بیشتر به عنوان یک میان وعده بوده و برای معده سنگینی به دنبال ندارد و بسیار سبک بوده و هنگام مصرف انرژی بدن زیاد می‌شود و بدن تا مدتی احساس سیری دارد.

کلوچه شکری در شکل های مختلفی در بازار یافت می شود. بعضی از نمونه ها کنجد دار و بعضی بدون کنجد هستند. این کلوچه در دو نوع خشک و نرم تولید می شود که هر کدام از این کلوچه ها طرفداران زیادی دارد و چون در تهیه آن زیره به کار می رود، برای لاغری و جلوگیری از عفونت در بدن مهم است.

مواد اولیه استفاده شده در این کلوچه بسیار طبیعی بوده که برای بدن خواص فراوانی دارد شیر استفاده شده در این محصول برای تقویت استخوان ها مفید بوده و از پوکی استخوان می‌کاهد و زیره و رازیانه موجود در این کلوچه برای افراد مهم و حائز اهمیت می‌باشد .

مشخصات و نکات قابل توجه در رابطه با کلوچه شکری مغزدار:

  • این محصول طبع گرمی داشته و برای اینکه زود خراب نشود باید آن را در جایی نگهداری کرد که خنک و خشک باشد.
  • برای تهیه این کلوچه از مغز های بادام، پسته و گردو استفاده می‌شود.
  • مواد اولیه این کلوچه شامل: شکر، آرد شیرینی، بکینگ پودر، شیر، روغن و … می باشد.
  • این کلوچه خوشمزه دارای سایزهای مختلف و همچنین طعم های گوناگونی می‌باشد که به آسانی در بازار به فروش می‌رسد.
  • برای تهیه این محصول از هیچ مواد نگهدارنده ای استفاده نمی‌شود و مواد اولیه آن کاملا طبیعی است.

فروشندگان انواع کلوچه سنتی شکری درجه یک

فروشندگان انواع کلوچه سنتی شکری درجه یک فروشندگان کلوچه سنتی شکری زیادی در کشور فعال هستند و نمایندگی های فروشی هستند که فروش این محصول را بر عهده دارند. مشتریان می‌توانند به این نمایندگی ها مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب خریداری نمایند.

همچنین مراکز فروش از طریق اینترنتی این محصول را به فروش می رسانند. خریداران با مراجعه به سایت، محصول مورد نظر را سفارش دهند. همچنین خرید اینترنتی به صرفه بوده و در مدت زمان کمی افراد می توانند محصول را تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *