مرکز توزیع کلوچه سنتی شکری ممتاز

کلوچه ها جزء محبوب‌ترین تنقلاتی هستند که اکثر بزرگسالان و هم کودکان به آن علاقه بسیار زیادی دارند و همچنین یک کلوچه سالم و دارای مواد مغذی هست که برای سلامتی بدن مفید می باشد. کلوچه های سنتی نیز از جمله خوشمزه ترین کلوچه ها می باشد که مختص یک شهر یا روستا می باشد‌. مجموعه ی ما مفتخر است به عنوان مرکز توزیع کلوچه سنتی شکری ممتاز فعالیت نماید د محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

مرکز توزیع کلوچه سنتی شکری ممتاز

مشخصات مهم کلوچه شکری مغزدار

مشخصات مهم کلوچه شکری مغزدار کلوچه شکری مغزدار یکی از کلوچه های سنتی در استان خوزستان و شهر دزفول می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر کشور دارد. طعم بی نظیر و منحصر به فرد این کلوچه خاطره ق خوشی را در ذهن همگان به جای می گذارد. استفاده از گیاهان پر خاصیت نظیر زیره و رازیانه در این کلوچه علاوه بر خوشمزگی باعث فواید زیادی در بدن می شود. زیره و رازیانه دارای طبع گرم هستند و برای کسانی که سرد مزاج هستند بسیار مناسب است و به عنوان یک مصلح عمل می‌کند.

ترکیبات این کوچه بی نظیر آرد سبوس‌دار، شیر، روغن، شکر، خمیر مایه و رازیانه و زیره است. استفاده از آرد سبوس دار در تهیه این کلوچه برخلاف کلوچه های معمولی باعث گشته است که برای افرادی که رژیم غذایی دارند و با چاقی دست و پنجه نرم میکنند، بسیار مفید باشد و کالری زیادی را به بدن آنها منتقل نکند و باعث چربی سوزی نیز در آنها می گردد ،چرا که علاوه بر آرد سبوس‌دار، زیره نیز دارای خاصیت چربی سوزی می باشد.

کلوچه شکری سنتی دزفول با طعم بی‌نظیر خود هم می تواند در وعده صبحانه مصرف گردد، هم به عنوان میان وعده برای تامین انرژی بدن بسیار مفید است. مجموعه ما به عنوان یکی از فروشندگان کلوچه سنتی مفتخر است در زمینه عرضه کلوچه شکری سنتی دزفول فعالیت نماید و محصولات خود را با کیفیت بالا تولید کند این کلوچه از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است و طعم لذیذ آن در ذهن مشتریان عزیز ماندگار خواهد شد.

فروشندگان انواع کلوچه سنتی شکری ممتاز

فروشندگان انواع کلوچه سنتی شکری ممتاز کیفیت بالا و قیمت مناسب به کلوچه ها از اصول مهم در مجموعه ما می‌باشد که باعث گردیده استفاده‌کنندگان با هر توان مالی بتوانند از محصولات ما استفاده کنند و رضایت آنها حاصل گردد.

استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت و همچنین قیمت مناسب باعث گردیده است که کلوچه خوشمزه و عالی و با کیفیت تولید گردد و علاوه بر فعالیت در بازارهای داخلی بتوانیم در بازارهای خارجی نیز موفق نماید و بتوانیم محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنیم و رضایت مشتریان عزیز را حاصل گردانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *