مرکز خرید کلوچه شکری دزفول

یکی از کلوچه های سنتی که از کیفیت و طعم فوق العاده بی نصیب نمانده و توانسته در دل مصرف کنندگان، از کوچک تا بزرگ، به خوبی جا باز کند، کلوچه شکری است که از تولیدات اختصاصی شهر دزفول واقع در استان خوزستان به شمار آمده و حالا در بازارهای صادراتی نیز مطرح گردیده است. اکنون امکان دسترسی به کلوچه شکری دزفول خوشمزه و تازه از طریق بزرگترین مرکز خرید کلوچه را خواهید داشت.

مرکز خرید کلوچه شکری دزفول

مشخصات مهم کلوچه شکری تازه

مشخصات مهم کلوچه شکری تازه همانطور که میدانید تنوع در فرآورده ها و محصولات شیرین، بسیار بالاست و این تنوع باعث شده تا همه سلایق و ذائقه ها به خوبی پوشش داده شوند، یکی از همین محصولات که پای ثابت عصرانه بوده و انرژی مورد نیاز برای مابقی روز را تامین خواهد کرد، کلوچه است که معمولاً شکل آن گرد و دایره ای بوده، اما در شکل و فرم های دیگر هم دیده می شود.

اما یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع کلوچه که در رده محصولات سنتی جای گرفته، کلوچه شکری است که از سوغاتی های شهر دزفول بوده و در ادامه قصد داریم تا به ذکر مشخصات مهم کلوچه شکری تازه بپردازیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید:

  1. کلوچه شکری دارای بافت مناسبی بوده و نه آنقدر نرم است و نه آنقدر سفت که نتوان آن را به راحتی خورد.
  2. ظاهر پهن تر همراه با پف کمتری نسبت به کلوچه های دیگر داشته و روی آن منفدهایی دیده می شود.
  3. رنگ این کلوچه، قهوه ای طلایی بوده و تازگی را حتی از ظاهر آن هم می توان متوجه شد.
  4. دارای اندازه متوسطی بوده و خیلی کوچک یا بزرگ نیست، به طوری که یک عدد از آن برای یک نفر کافی بوده و کاملاً او را سیر خواهد کرد.
  5. همچنین از دیگر مشخصه های این کلوچه سنتی این است که طعم شیرین و دلپذیری به همراه داشته و اصلاً طعم مانده و یا بوی نا از آن نخواهید کرد.

قیمت انواع کلوچه شکری دزفول

قیمت انواع کلوچه شکری دزفول در حال حاضر انواع مختلفی از کلوچه شکری دزفول به بازارهای فروش راه یافته اند که از آن جمله می توان به کلوچه شکری خرمایی دزفول، کلوچه شکری شیری و کلوچه ساده اشاره کرد که با توجه به تفاوت طعم و مزه های این محصول، قیمت کلوچه شکری دارای سطوح مختلفی خواهد بود.

البته باید بگوییم که به طور کلی قیمت انواع کلوچه شکری دزفول، مناسب بوده و با انتخاب هر یک از انواع این محصول، کلوچه ارزان قیمت را تهیه خواهید کرد، همچنین علاوه بر دریافت کلوچه های قیمت مناسب، امکان دسترسی به کلوچه های تازه پخت شده، تنوری و درجه یک که طعم آنها واقعاً منحصر بفرد است را هم خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *