پخش انواع کلوچه خرمایی دزفول

پخش انواع کلوچه تهران خرمایی دزفول در تمام نقاط کشور بسیار پررونق می باشد این محصول خوش طعم را حتما یکبار امتحان نمایید و از طعم و عطر بی نظیرش و لذت خوردنش غافل نمانید.

لازم به ذکر است این محصول در تمام شهرها نمایندگی جهت فروش و پخش را دارا می باشد و کارشناسان شبانه روز در حال ارائه خدمات فروش می باشند تا مشتریان بتوانند به راحتی این محصول را چه به صورت عمده و چه کلی خریداری و از تخفیف ویژه برخوردار بشوند و با قیمت مناسب خریداری کنند.

پخش انواع کلوچه خرمایی دزفول

بارز ترین ویژگی های کلوچه خرمایی تازه

بارز ترین ویژگی های کلوچه خرمایی تازه

امروزه کلوچه خرمایی زعفرانی طرفداران زیادی پیدا کرده است چون خواص خرمایی که در آن استفاده می شود بسیار بالا بوده و ضامن سلامت و پیشگیری از انواع بیماری می باشد در کشور ما هم تولید این محصول بخش مهمی در صنایع غذایی را در بر گرفته است.

لازم به ذکر است که میان وعده عالی برای کودکان و نوجوانان به حساب می آید و در وعده صبحانه نیز با چای یا شیر طعمی به یاد ماندنی و بی نظیر دارد البته نباید این را فراموش کنیم که این کلوچه خوش مزه را هیچ وقت جایگزین وعده اصلی قرار ندهیم و مصرف زیاد آن هم باعث اضافه وزن و چاقی می شود.

بارزترین ویژگی های کلوچه خرمایی تازه باید دارای بسته بندی استاندار و با درج تاریخ تولید و انقضاء باشد و دارای پوسته ای به رنگ طلایی روشن و بدون لک ، ترک خوردگی و بافتی نرم ،لطیف و یکنواخت باشد.

این شیرنی جزء شیرینی های نیمه خشک به حساب می آید که از نظر بهداشت و حفظ کیفیت بالا باید دقت زیادی صورت بگیرد چون باید عاری از هر گونه مواد خارجی نظیر پوست خرما، مزه و بوی مطلوب و خاص خود کلوچه را داشته باشد و بسته بندی باید به گونه ای باشد که از آلودگی ،خشک شدن یا جذب رطوبت و بو از خارج جلوگیری نماید و باید از مواد اولیه مرغوب در این محصول استفاده شود.

صادر کننده کلوچه خرمایی دزفول

صادر کننده کلوچه خرمایی دزفول

صادر کننده کلوچه خرمایی دزفول به دلیل کیفیت و مرغوبیت این شیرینی خوش عطر و مواد اولیه ناب روز به روز طرفداران بیشتری را در خارج از کشور به خود جذب کرده که نمی توانند این محصول را نادیده بگیرند.

شایان به ذکر است صادرات کلوچه خرمایی در بسته بندی های شیک و متنوع انجام می گیرد و بدون آسیب رسیدن به کالا به مقصد خود می رسد همچنین کشورهای همسایه استقبال زیادی از این کلوچه خرمایی می کنند که باعث رونق اقتصاد کشور می شود از جمله کشور های افغانستان و عراق جزء مشتریان دائم این محصول بسیار باکیفیت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *