پخش انواع کلوچه سنتی بسته بندی

کلوچه شکری و خرمایی از خوراکی هایی هستند که برخلاف نامشان به علت سنتی بودن و تهیه از مواد مغذی دارای خاصیت های زیادی می باشند. اصالت این کلوچه ها به شهر قدیمی و اصیل دزفول می رسد.این نوع کلوچه به روش های مخصوص در دو نوع شکری ( ساده و شیرین مزه) و خرمایی ( در میان کلوچه خرمای تازه مخصوص خوزستان وجود دارد) تهیه می شود. کلوچه دزفولی در بین مردم خونگرم این شهر و دیگر استان ها به علت مزه بی نظیر ان از محبوبیت بسیار بالایی برخورد دار است. کلوچه سنتی بسته بندی برای ارسال به سایر نقاط کشور نیز تهیه می شود و در فروشگاه موجود می باشد.

پخش انواع کلوچه سنتی بسته بندی

نکات کلیدی در انتخاب کلوچه شکلاتی

نکات کلیدی در انتخاب کلوچه شکلاتی کلوچه شکلاتی یکی از انواع کلوچه ها می باشد که بسیار طعم دلچسبی دارد. این نوع کلوچه به همراه سس شکلات که روی ان ریخته شده تهیه می شود و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. اگر کنجکاو هستید که بدانید این کلوچه های سنتی خوشمزه چگونه و از چه موادی تهیه می شوند پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مواد اولیه کلوچه های سنتی دزفولی شامل آرد ، خرما ، شکر ، شیر ، زیره سبز و روغن می باشد که با یک دستور عمل مخصوص با هم ادغام شده و سپس در تنور به روش سنتی پخت می شوند.

جالب است بدانید به کلوچه در زبان دزفولی کلیچه گفته می شود. کلوچه شکلاتی نیز به همین صورت پخت شده با این تفاوت که با سس شکلات سرو می شود. اگر به این شهر زیبا سفر کردید حتما این کلوچه سنتی را بدون وقفه امتحان کنید و برای عزیزان خود به صورت سوغات به همراه ببرید. این فروشگاه با بسته بندی های مناسب این امکان را در اختیار شما قرار می دهد.

کلوچه سنتی دزفولی یک میان وعده بسیار خوشمزه محسوب می شود که می توانید در وعده صبحانه ، میان وعده ها ، قبل از ورزش و…. آن را میل کنید و تا مدت زیادی سیر بمانید . این کلوچه ها انرژی لازم برای انجام کار های روزمره را در اختیار شما قرار می دهند.

عرضه کننده کلوچه سنتی بسته بندی

عرضه کننده کلوچه سنتی بسته بندی عرضه کلوچه سنتی در این فروشگاه به شما عزیزان در وزن های مختلف و انواع مختلف شکری و خرمایی صورت می گیرد. تمامی محصولات این فروشگاه با بهترین مواد اولیه موجود و بدون هیچ گونه مواد افزودنی تولید می شود و در یک محیط کاملا بهداشتی و به دور از هرگونه آلودگی این کلوچه های خوشمزه تهیه می شوند. بسته بندی محصولات نیز در یک محیط بهداشتی صورت گرفته و خیال شما را از این بایت خصوصا در این دوران حساس کرونا راحت می نماییم.تمامی محصولات اعم از کلوچه شکری و خرمایی و شکلاتی روزانه پخت می شود و بسیار تازه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *