پخش انواع کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

اگر علاقه مند هستید که درباره کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول بیشتر بدانید توصیه می‌کنیم که این مقاله را با دقت تا پایان مطالعه فرمایید.

کلوچه یک نوع شیرینی سنتی به شمار می آید که پایه اصلی مواد آن آرد، روغن، تخم مرغ و شکر است. با توجه به ارزش غذایی وکالری بالایی ک کلوچه دارد آن را می توان به عنوان عصرانه یا با چایی نوش جان نمود. کلوچه ها تنوع بسیاری در طعم و ظاهر دارد: نارگیلی، خرمایی، شکلاتی، گردویی، کنجدی، پرتقالی، زنجبیلی و… که ما در این مقاله سعی داریم شما را با کلوچه گردویی آشنا کنیم.

پخش انواع کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

شاخصه های بارز کلوچه گردویی

شاخصه های بارز کلوچه گردویی خواص بی شمار و معجزه آسای گردو بر هیچ کس پوشیده نیست. گردو سرشار از آنتی اکسیدان و امگا ۳ بوده که در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، سرطان ها و بهبود عملکرد مغز بسیار موثری است.

حدود ۶۵ درصد از گردو را چربی تشکیل می دهد که می توان به عنوان یک منبع سرشار از انرژی از آن یاد کرد. بخصوص برای کودکان. حالا اگر این ماده مغذی اگر در قالب کلوچه در اختیار کودکان قرار گیرد می توان از این طریق نیاز بدن کودک را تامین کرد. برخی از کودکان از مصرف مغزهایی مانند گردو و پسته خودداری می کنند که به این شیوه می توان این مسأله را حل کرد.

ما توانسته ایم کلوچه شکری، خرمایی و گردویی را به صورت کاملا بهداشتی تهیه کنیم، که شما عزیزان از استفاده این محصولات رضایت کامل را داشته باشید. کلوچه سنتی طرفداران زیادی دارد و آن را به عنوان میان وعده برای محل کار، منازل، مدرسه ها، همراه با شیر یا چایی و… استفاده می کنند.

مجموعه ما در زمینه کلوچه های شکری و کلوچه های همه پسند خرمایی فعالیت دارد و از شما مشتریان تقاضا دارم یکبار این محصول را امتحان کنید تا عاشق آن شوید.

مرکز خرید کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

مرکز خرید کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول ما با مجموعه تولیدی خود تمام تلاش خود را برای تولید محصولی با کیفیت جهت رضایت مشتری در راستای اقتصاد خانواده تلاش می نمایم تا محصولی را با بهترین مواد اولیه موجود در بازار تولید و به دست مشتریان گرامی برسانیم و لبخندی رضایت بخش بر روی لبانشان ایجاد نماییم.

همچنین تولید کنندگان ما کلیه سعی خود را دارند که فروش کلوچه سنتی دزفول را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای و از همه مهم تر به صورت عمده به سراسر کشور ارسال کنند.

کیفیت، امنیت و سلامت سه اصل در تولیدی ماست که هر روز پیش از دیروز بر آن معتقد و پایبندیم. البته که قیمت مواد غذایی هم در جلب نظر نهایی مشتری نقش بسزایی را ایفا می کنند. بنابراین تلاش ما بر این است تا بتوانیم در عین حفظ کیفیت محصول، کلوچه بسته بندی ارزان را به دست مشتریان عزیز خود در سر تا سر کشور برسانیم تا شما عزیزان از خرید کلوچه سنتی رضایت کامل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *