پخش مستقیم کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی

تولید کنندگان و عرضه کنندگان کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی در زمینه تولید کلوچه خرمایی و کلوچه شکری شهر دزفول در کشور فعالیت میکنند .عرضه کنندگان این محصولات همواره تلاش کرده اند کلوچه های با کیفیت و ارزش غذایی بالا را به صورت عمده و مستقیم وارد بازار کنند و به دست مشتریان این محصولات برسانند.

پخش مستقیم و بی واسطه این محصول سبب شده است تا مشتریان آنرا به راحتی و بدون دغدغه تهیه کنند از این رو این نوع کلوچه طرفداران فراوانی دارد.

پخش مستقیم کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی خمیر کلوچه خرمایی از مخلوطی از مواد شیر ،تخم مرغ،روغن مایع و کره ،شکر ،اب ،پودر هل ،نمک و ارد تهیه میشود نسبت ترکیب این مواد بسیار مهم است چرا که در صورت عدم رعایت میزان هر یک از مواد محصول نهایی با کیفیت نخواهد بود.

همچنین زمان اضافه کردن هر ماده به خمیر از اهمیت بالایی برخوردار است.

مواد داخل کلوچه شامل خرما بدون هسته،پودر هل ،پودر دارچین ،جوز هندی ،پودر گردو و آب است .پس از ترکیب شدن این مواد با یکدیگر ،خمیر اماده شده پهن میشود و مواد میانی را داخل آن میزنند .در هنگام ترکیب مواد میانی با یکدیگر باید دقت زیادی به خرج داده شود تا پوست گردو و موادی از این قبیل در آنها نباشد .

در خط تولید کلوچه خرمایی به روش صنعتی پس از قرار دادن مواد میانی روی خمیر به وسیله قالب های مخصوص قالب زنی میشود اما برای تهیه این کلوچه در خانه میشود از قالب های کیک و کلوچه قنادی ها استفاده کرد.

پس از قالب زنی کلوچه ها مواد رومال کلوچه که شامل زرده تخم مرغ ، شکر ، اب جوش و پودر زعفران است را با یکدیگر مخلوط و با برس مخصوص روی کلوچه ها میمالند. و سپس آن ها را در فرهای دوار و یا تونلی میگذارند و زمان و دمای فر را با توجه به دستور پخت کلوچه تنظیم میکنند.

پس از اماده شدن کلوچه ها آن ها را برای خنک کردن در تونل های خنک کننده استریل شده میگذارند تا کیفیت و مزه خوب آن ها حفظ شود.

در پایان بسته به ذائقه برای تزئین کلوچه روی آن ها شکلات یا پودر قند میریزند.

این نوع کلوچه را میتوان به عنوان میان وعده مصرف کرد.

خرید کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی

خرید کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی عرضه کنندگان کلوچه خرمایی برای ایجاد راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود در جهت خرید کلوچه خرمایی آن را به صورت مستقیم و حضوری و همچنین آنلاین و غیرحضوری در حجم بالا به فروش میرسانند.

خرید کلوچه خرمایی به صورت آنلاین سبب صرفه جویی در وقت نیز میشود .این محصول علاوه بر طعم و مزه خوب از قیمت ارزان و بسیار مناسب نیز برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *