پخش کننده کلوچه خانگی شکری دزفول

پخش کننده کلوچه کرمانی سنتی  خانگی شکری دزفول یکی از بهترین تولید کنندگان این عرصه می باشد. این مجموعه به طور کلی در زمینه کلوچه خرمایی و کلوچه شکری شهر دزفول فعالیت می کند. فروشنده کلوچه خانگی به علت خواهان زیادی که دارد می کوشد تا محصول خود را در تناژ بالا به تولید برساند و با رعایت تمامی موارد بهداشتی و استاندارد های بین المللی محصولی شایسته علاقمندان و طرفداران خود بفروشد. این شرکت با لطف خدا و عنایت مشتریان خود، این محصول را به صورت عمده و جزئی توزیع و عرضه می نماید.

 

نکاتی در خصوص کلوچه شکری مغزدار

کلوچه شکری مغزدار کلوچه ای خوشمزه و خوش طعمی که بسیار فوائد دارد. ترکیب اصلی آن از آرد برنج و نخود و جو است. ترکیبات این شیرینی به صورت کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا اضافه ای در آن به کار برده نشده است. این کلوچه در طعم های مختلف کنجدی، خرمایی، فندقی، نارگیلی، بادامی بسته به منطقه جغرافیایی مختلف است.

تناول این کلوچه نه تنها معده را سنگین نمی کند بلکه سوزش معده را نیز از بین می برد، کسانی که می خواهند لاغر شوند این کلوچه به علت داشتن زیره در ترکیبات خود بسیار برای این کار مناسب است و همچنین این شیرینی باعث پیشگیری از عفونت در بدن می شود. یک میان وعده عالی برای تغذیه کودکان به حساب می آید چرا که برای رشد آنها مفید است. افزون بر این ها در سلامت قلب و جلوگیری از سرطان اثر بسزایی دارد.

این کلوچه در غالب های گرد، مربعی، قالبی و در دو نوع خشک و نرم بسته به سلیقه افراد پخته می شود. این کلوچه ها را می توان در کیسه های پارچه ای به مدت طولانی نگه داری کرد.

قیمت انواع کلوچه خانگی شکری دزفول

پخش مستقیم کلوچه خانگی شکری دزفول به واسطه این مجموعه انجام می گردد شما می توانید با تضمین کیفیت این کلوچه خانگی خوشمزه را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

خرید از شرکت برای سراسر ایران قابل امکان است همچنین یادآور می شود که فروشندگان مجموعه ما در این زمینه مشاوره لازم را داده و پشتیبانی می کنند و با قیمتی مقرون به صرفه خدماتشان را ارائه می دهند.قیمت کلوچه خانگی بستگی به قیمت مواد اولیه آن دارد، اگر نرخ مواد آن بالا باشد به طبع بر قیمت کلوچه خانگی شکری دزفول نیز تاثیرگذار است. بسته بندی این کلوچه ها بهداشتی بوده و طوری است که در مدت زمان طولانی ای بتوان آن را نگه داری کرد تا دچار فساد نگردد.

شما می توانید در کوتاهترین زمان به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین سفارشات خود را اعلام کنید و پس از ثبت سفارش شما، محصول خود را در هر جای ایران که حضور دارید و همچنین مشتریان ما در خارج از ایران نیز ارسال و پست می گردد.

مجموعه ما افتخار می کند که با درآمیختن علم و تجربه بهترین محصول را به خانه های شما دوستان عزیز اضافه کند و همیشه اصل بر رعایت حقوق مشتریان محترم بگذارد.

3 پاسخ

  1. سلام آیا شمامحصولات تولید میکنید از فقط عرضه میکنید کلوچه های خانگی مطمن هستین دارای مجوز بهداشتی دارن خیلی مهمه

  2. سلام سوال دارم. آیا این کلوچهای که بصورت نون پخته شد اگر درمعرض هوا بگیر خسک میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *