پخش کننده کلوچه سنتی تازه

کلوچه سنتی ساده جزو شیرینی های محبوب در میان مردم می باشد.از کلوچه به عنوان میان وعده نیز میتوان استفاده کرد و در اندازه های کوچک و بزرگ توزیع می شوند و پخش کنندگان زیادی در کشور کلوچه ها را به فروشگاه های مختلف جهت فروش میفرستند. کلوچه سنتی تازه نرم و لطیف می باشد و در طعم های مختلفی از جمله ساده، گردویی، دارچینی و … تولید می شود. کلوچه ها هم به صورت خانگی و هم به صورت صنعتی تولید می شوند و قیمت کلوچه های خانگی گرانتر می باشد.

پخش کننده کلوچه سنتی تازه

نکاتی در خصوص کلوچه گردویی

نکاتی در خصوص کلوچه گردویی کلوچه ی گردویی یک نوع کلوچه پرخاصیت است که در تهیه آن از موادی همچون آرد، تخم مرغ، روغن، بکینگ پودر، شکر، ماست، خرما و ادویه جات و خصوصا گردو استفاده می شود. ابتدا باید خمیر کلوچه را تهیه کنیم و برای این کار تخم مرغ ها و شکر را با همزن زده بکینگ پودر و ماست را اضافه کرده و در آخر ارد را اضافه می کنیم تا خمیر لطیفی بدست بیاید. سپس خرما را به همراه ادویه و تکه های گردو مخلوط کرده درمیان خمیر قرار داده، کف سینی فر کاغذ روغنی می اندازیم و کلوچه ها را در اندازه دلخواه داخل سینی گذاشته درون فر قرار می دهیم. می توان مغز گردو را به صورت نصفه روی کلوچه نیز قرار داد و این به سلیقه شخصی مربوط می شود.

در کارخانجات این کار با دستگاه های صنعتی انجام شده و کلوچه های سنتی با برند های مختلف در بازار تهیه و توزیع می شوند. کلوچه در دسته ی شیرینی جات و کوکی ها قرار گرفته و برای پذیرایی نیز مناسب می باشد.بعضی افراد ان را به جای چای مصرف می کنند و حتی همراه با ابمیوه و نوشابه نیز قابل مصرف می باشد. کلوچه بدلیل داشتن خرما انرژی زیادی به فرد می دهد و برای افراد پر جنب و جوش که کالری مصرف می کنند یک میان وعده مناسب می باشد.کلوچه گردویی در میان کلوچه ها دارای قیمت بالاتر و همچنین خواص بیشتری می باشد. گردوی موجود در این کلوچه ویتامین ای، فسفر، منگنز، اسید فولیک و … می باشد و خواص دارویی بسیاری دارد. علاوه بر این در تقویت هوش و حافظه نیز موثر می باشد. کلوچه سنتی عطر و طعم دلنشینی نسبت به سایر کلوچه ها داشته و در بسته بندی های کوچک و حتی به صورت فله نیز به فروش میرسد.

قیمت انواع کلوچه سنتی تازه

قیمت انواع کلوچه سنتی تازه برای خرید کلوچه سنتی با کیفیت و تازه نیازی به صرف کردن وقت خود و رفتن به بازار نمی باشد.شما میتوانید بهترین کلوچه ی سنتی تازه را از شرکت ما تهیه و درب منزل خود تحویل بگیرید. از تازگی کلوچه ها اطمینان کامل داشته باشید زیرا هدف اصلی شرکت تجاری ما رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و کلوچه با قیمت به صرفه تری در اختیارتان قرار میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *