پخش کننده کلوچه سنتی خرمایی اعلا

کلوچه خرمایی همانطور که از از اسمش پیداست ماده اصلی آن خرما می باشد، کلوچه خرمایی سنتی از آن دسته شیرینی های است که طرفداران بسیاری در کشورمان دارد این کلوچه سنتی خرمایی اعلا در استان خوزستان در شهر دزفول به صورت عمده و حرفه‌ای تولید می شود و می توان آن را یکی از سوغاتی های استان خوزستان بر شمرد.

پخش کننده کلوچه سنتی خرمایی اعلا

اطلاعات مختصری در مورد کلوچه خرمایی تازه

اطلاعات مختصری در مورد کلوچه خرمایی تازه

این خوراکی خوشمزه که اصلیت آن به شهر دزفول در استان خوزستان بر می گردد در ابتدا توسط بانوان محترم این شهر پخت شده و سپس توسط همسران آنها به صورت دست فروشی و دوره گردی فروخته شده به طوریکه این کلوچه خوشمزه جای خود را در میان شیرینی های معروف ایرانی باز کرد؛ به صورتی که این کلوچه خوشمزه به دیگر استان های کشور نیز صادر می شود.

ترکیبات و خواص کلوچه خرمایی:

ترکیبات کلوچه خرمایی تشکیل شده از آرد، خرما و گاهی اوقات از زیره نیز در آن استفاده می کنند که در این صورت استفاده از زیره در آن خاصیت آن را دوچندان خواهد کرد زیرا، زیره باعث کاهش وزن میشود، و البته ماده اصلی که در این کلوچه وجود دارد و آن هم خرما از خواص زیادی دارد خرما خود منبع آهن می‌ باشد می‌ توان از این کلوچه سنتی بهداشتی و مقوی به عنوان یک میان وعده برای کودکان استفاده کرد.

کلوچه خرمایی و استفاده آن:

کلوچه خرمایی تازه در کارگاه های مخصوص پخت این شیرینی در دزفول در شرایط کاملاً بهداشتی تولید می شود، این کلوچه خوشمزه می‌تواند یک عصرانه بسیار لذیذ در کنار چای باشد بسیاری از افراد این کلوچه خوشمزه را در مراسمات عروسی، عزا و تولد نیز استفاده می کنند، این کلوچه به قدری نرم‌ و خوش طعم است که افراد مسن نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند زیرا خوردن این کلوچه لذیذ، راحت است.

عرضه بدون واسطه کلوچه سنتی خرمایی اعلا

عرضه بدون واسطه کلوچه سنتی خرمایی اعلا

عرضه کلوچه سنتی بدون واسطه و به صورت مستقیم می باشد، افراد می توانند برای سفارش این شیرینی خوشمزه از طریق این سایت اقدام کرده و آن را به راحتی در هر جایی از کشور که باشند درب منزل خود دریافت کنند، مطمئنا هر کسی با خوردن یکبار از این کلوچه خوشمزه مشتری همیشگی آن خواهد شد. این شیرینی خوشمزه در کارگاه های مخصوص پخت کلوچه در شرایط کاملا بهداشتی و با رعایت تمام جوانب بهداشتی تهیه و پخت می شود، افراد می‌ توانند این کلوچه سنتی را به صورت عمده و یا جزئی در بسته های بندی مناسب سفارش دهند.

مادران عزیز نیز توجه داشته باشند برای فرزندان دلبند شان که سخت گیر هستند و میل چندانی به غذا ندارند می‌توانند از این کلوچه برای میان وعده آن‌ها استفاده کند زیر این کوچه بی خاصیت نبوده و خواصی هم داراست و آن نیز به علت وجود خرما می باشد زیرا خرما یک ماده انرژی زا و منبع آهن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *