پخش کننده کلوچه سنتی خرمایی 2 کیلویی

کلوچه از قبل تا به حال یکی از خوراکی های پر طرفدار در بین کودکان و حتی بزرگتر ها می باشد ولی به دلیل وجود مواد نگهدارند و… در کلوچه های صنعتی مضراتی به دنبال دارد و مناسب کودکان نمی باشد، اما کلوچه سنتی خرمایی 2 کیلویی جایگزین مناسبی برای کلوچه های صنعتی می باشد، این محصول کاملا طبیعی و سنتی می باشد و علاوه بر بدون ضرر بودن مفید نیز می باشد. برای آشنایی بیشتر و خرید این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

نکاتی در خصوص کلوچه خرمایی صبحانه

کلوچه خرمایی صبحانه، یک وعده غذایی کامل و مفید در صبح می باشد و به دلیل استفاده از شیر و خرما در تولید آن بسیار انرژی زا و مفید برای کودکان و بزرگسالان می باشد. شما می توانید از کلوچه خرمایی سنتی به عنوان صبحانه، در ماه مبارک رمضان برای افطاری، عصرانه همراه با یک چای و یا پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید، کلوچه خرمایی سنتی یک شیرینی نیز محسوب می شود و شما حتی می توانید از آن به عنوان سوغاتی استفاده کنید.

کلوچه خرمایی سنتی جزو سوغاتی های بعضی شهر ها محسوب میشود و شکل و اندازه آن در هر شهر متفاوت است اما اکثرا در شکل های دایره، مثلث و مربع تولید می شوند.در زمان های قبل با استفاده از تنور کلوچه خرمایی سنتی را می پختند اما امروزه با استفاده از فرهای مخصوص و با رعایت پروتکل های بهداشتی این محصول را تولید می کنند.

در تولید آن از تازه ترین مواد مصرفی، مصرف می شود و کاملا تازه به دست مصرف کنندگان می رسد. همان گونه که گفتیم این محصول بهترین جایگزین برای محصولات صنعتی می باشد و یک وعده مفید برای شما و عزیزانتان می باشد. کلوچه خرمایی سنتی تازه بافت نرم تری دارد و عطر و طعم لذید و خوشمزه ای دارد و همه را به سوی خود جذب می کند. اگر می خواهید کلوچه خرمایی سنتی را نگهداری کنید بهتر است آن را لای یک پارچه بپیچید تا جلوی خشک شدن آن را بگیرد و در یخچال قرار دهید.

قیمت کلوچه سنتی خرمایی 2 کیلویی

قیمت کلوچه سنتی خرمایی بستگی به قیمت مواد مصرفی آن دارد و با توجه به قیمت مواد مصرف شده در آن حساب می شود. پخش کننده کلوچه سنتی خرمایی با کیفیت ترین و تازه ترین کلوچه خرمایی ها را در اختیار شما قرار داده است، اگر شما هم می خواهید از طعم لذیذ آن بچشید به فروشگاه اینترنتی پخش کننده کلوچه سنتی خرمایی ۲ کیلویی مراجعه کرده و با قیمت مناسب آن را خریداری کنید. مطمئن باشید اگر یک بار طعم آن را بچشید شما نیز از طرفداران آن خواهید شد.

یک پاسخ

  1. سلام،وقتتون بخیر،کلوچه های ۲ کیلویی برای خونه به صرفه هستن و توی یخچال برای یک هفته می مونن،غذای خوبی برای صبحانه و عصرونه بچه هاست و زودتر از یک هفته تموم میشه،دست همه تولیدکنندگان درد نکنه
    ا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *