پخش کننده کلوچه شکری تازه دزفول

کلوچه شکری تازه دزفول یکی از خوشمزه ترین کلوچه ها است که می توان گفت علاوه بر کیفیت و طعم عالیش قیمت بسیار مناسبی دارد . کلوچه شکری با بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت به تمام نقاط کشور ارسال میشود. اولین نکته ایی که میتواند این کلوچه شکری را عالی کند مواد اولیه ان هستند که شامل بکینگ پودر ،شیر ،ارد سفید ،شکر ،روغن مایع و خمیر مایع و نمک میشود،این مواد ها جزو مواد اصلی هستند در کنار این مواد بعضی اوقات از سبزیجات خشک و زیره نیز استفاده میکنند . کلوچه شکری در سایز ها و شکل های مختلف پخته میشوند که ضخامت کم انها باعث پخت بهتر انها میشود.

پخش کننده کلوچه شکری تازه دزفول

خصوصیات مهم کلوچه شکری کشمشی

خصوصیات مهم کلوچه شکری کشمشی کلوچه شکری شکلاتی بدلیل دارا بودن شکلات رنگ ان قهوه ایی است . گاهی اوقات به دلیل با کیفیت تر کردن کلوچه شکلاتی به ان شکر قهوه ایی اضافه میکنند که از نظر کیفیت نیز بهتر است . قیمت مواد اولیه نیز تاثیر به سزایی در قیمت کلی کلوچه دارد هرچه قیمت مواد گران تر و با کیفیت تر باشد قیمت کلوچه نیز گران تر است هرچه کیفیت مواد اولیه پایین تر باشد کلوچه ارزان تر است.

برای تهیه ی کلوچه شکری کشمشی ابتدا زیره را با ارد شکر و خمیر مایع و کمی نمک مخلوط میکنیم بعد شیر ولرم و روغن را به مواد اضافه میکنیم در اخر نیز کشمش را به مواد اضافه میکنیم و خمیر را خوب ورز میدهیم تا به دست نچسبد سپس خمیر را به مدت دوساعت در ظرفی درب دار قرار داده و اجازه میدهیم تا خمیر دوبرابر شود .بعد از اماده شدن خمیر ان را روی سینی کار پهن کردن ودر اندازه و شکل های مختلف برش میدهید .خمیر را در سینی فر قرار میدهیم و روی ان را با تخم مرغ کنجد و زعفران رومال میکنیم و به مدت بیست دقیقه اجازه پخت میدهیم .کلوچه را در ظرفی در بسته نگهداری کنید .کلوچه شکری بسیار خوشمزه و مغذی است و برای میان وعده بسیار خوب است

قیمت انواع کلوچه شکری تازه دزفول

قیمت انواع کلوچه شکری تازه دزفول قیمت کلوچه شکری تازه دزفول بستگی به عوامل داخلی بستگی دارد . اشنایی با این عوامل باعث میشود که برسی قیمت ها به بهترین صورت انجام شود . معمولا قیمت کلوچه بستگی به کیفیت و طعم ان دارد هرچه کیفیت و طعم کلوچه خاص تر باشد قیمت ان نیز گران تر است . هرچه کیفیت ان کمتر باشد قیمت ان ارزان تر است . پخش کلوچه شکری در کشور به صورت کلی و یا فله ایی انجام میشود ،به دلیل خوش طعم بودن و درجه یک بودن کلوچه متقاضیان بسیار زیادی در سطح کشور پیدا کرده است ، امروز میتوانید علاوه به رفتن به فروشگاها و مراکز فروش کلوچه انها را از سایت های معتبر اینترنتی نیز خریداری کنید که در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بدستتان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *