پخش کننده کلوچه شکری دزفول

کلوچه گردویی نادری میان وعده ای دلپذیر از دسته شیرینی‌جات بوده که از گذشته تا کنون در پذیرایی‌های مهمانی در کنار چای سرو می‌شده و یا به عنوان یک خوراکی سبک در کیف دانش آموزان و دانشجویان همیشه جای داشته است.

کارخانجات زیادی اقدام به تولید و توزیع کلوچه می‌نمایند که شرکت ما نیز در زمینه توزیع و پخش کلوچه شکری دزفول فعالیت دارد و همیشه اساس کار بر تولید محصولی با کیفیت، مغذی و مفید بوده است.

پخش کننده کلوچه شکری دزفول

نکاتی در خصوص کلوچه شکری گردویی

نکاتی در خصوص کلوچه شکری گردویی کلوچه خرمایی دزفول شکری یکی از محصولاتی است که طرفداران زیادی داشته و با توجه به مواد مرغوبی که در آن به کار رفته ارزش غذایی بالایی دارد.

کلوچه شکری گردویی به دلیل اینکه حاوی گردو است را میتوان به نوعی غذای مغز دانست. زیرا گردو دارای امگا3 فراوان بوده و امگا3 برای تقویت فعالیت مغز و حافظه ماده ای ضروری است. این محصول مغذی و مفید یک میان وعده عالی و یا یک دسر مقوی به شمار می‌آید. همچنین مصرف روزانه گردو برای سلامتی قلب نیز مفید بوده و از بروز بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری می‌کند.

گردوی به کار رفته در این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت انتخاب می‌شود و با توجه به خواص زیادی که این ماده غذایی دارد مصرف این کلوچه، انرژی و ویتامین‌های مورد نیاز افراد در محل کار یا مدرسه و دانشگاه را تامین می‌کند.

کودکان و سالمندان برای داشتن بدنی سالم و شاداب نیاز ضروری به مصرف گردو دارند. با این وجود ممکن است به دلایل مختلفی از خوردن گردو به تنهایی امتناع کنند. در این میان کلوچه گردویی می‌تواند راه حل مناسبی برای رساندن مزایای گردو به بدن این عزیزان باشد.

از آنجا که کلوچه گردویی تولید شده دارای بافت نرم و لطیفی است و طعم فوق‌العاده‌ای دارد، مصرف آن برای تمام ذائقه ها دلپذیر بوده و به دریافت مواد مغذی در گردو نیز کمک میکند.

تولید و بسته‌بندی این کلوچه ها در شرایطی کاملا بهداشتی و استاندارد انجام شده و دارای تاریخ تولید و انقضا است.

قیمت عمده کلوچه شکری دزفول

قیمت عمده کلوچه شکری دزفول قیمت کلوچه شکری تحت تاثیر فاکتورهای زیادی است. مهمترین فاکتور موثر در قیمت کلوچه شکری سطح کیفی این محصول است هر چه محصول سطح کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

از طرفی نوسانات بازار و تغییر قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه کلوچه نیز در قیمت کلوچه تاثیر گذار بوده و با بالارفتن قیمت مواد اولیه مانند آرد و شکر و گردو شاهد افزایش قیمت کیک و کلوچه خواهیم بود.

اما نکته ای که هنگام خرید حائز اهمیت است اینست که خرید این محصول به صورت کلی و عمده در قیمت آن تاثیرگذار بوده و باعث کاهش قیمت آن می‌شود. به دلیل اینکه خرید مستقیما از تولید کننده صورت می‌گیرد و واسطه‌ها در این زمینه حذف می‌شود قیمت تمام شده محصول پایین‌تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *