پخش کننده کلوچه محلی دزفول

کلوچه محلی دزفول یکی از سوغاتی های مهم شهر دزفول به حساب می آید دزفول یکی از اصیل ترین شهرهای ایران است که فرهنگ و سوغاتی های بسیاری زیادی دارد .این کلوچه زنجبیلی  ها بخاطرطعم خوش مزه و سنتی بودن آن مورد استقبال زیادی واقع شده است.از این کلوچه های محلی دزفول در مکان هایی مثل رستوران ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار میگیرد که هرروزه درآمد زیادی از فروش آن به دست می آورند.

 

نکاتی در خصوص کلوچه شکری

بازار فروش کلوچه کرمانی سنتی و شکری دزفولی به خاطرمرغوبیت و خوشمزه بودن این کلوچه های شکری بسیار داغ و پر رونق است.و همچنین محبوبیت این کلوچه های شکری هم در بازارهای داخلی و هم خارجی بسیار زیاد است.کلوچه های شکری جزو کلوچه های اصیل این شهرستان به حساب می آید،چون این کلوچه های شکری بر خلاف دیگر کلوچه ها دیرترخشک می شود و مدت زمان طولانی تری نرم می مانند.جالب است بدانید که بعد از ۳ماه از پخت این کلوچه های شکری این شیرینی های خوش مزه باز هم همچنان نرمی وتازگی خود را حفظ می کنند.

طبق آخرین نظرسنجی های انجام شده این کلوچه های شکری دزفولی به خاطر تمام این خصوصیاتی که دارند به عنوان یکی از سوغاتی های این شهر ثبت ملی شده است.کلوچه های شکری یکی از خوراکی هایی است که مادران عزیز می توانند از آن در یکی از میان وعده های فرزندان خود از آن استفاده کنند،حتی می توان از این کلوچه های شکری خوش مزه در مجالس و مهمانی های خود از مهمان ها پذیرایی کرد کاری که خود مردم دزفول انجام می دهند آن ها از این کوچه های شکری در جای جای مراسمات خود استفاده می کنند.

حالا می خواهیم انواع کلوچه های دزفولی را به شما معرفی کنیم. انواع کلوچه های دزفولی1-خرمایی2-شکری 3-تافتون4-کلوچه های خرمایی دزفول، کلوچه ی شکری دزفولی یکی از اصیل ترین و مشهورترین سوغات این شهرستان به حساب می آید،در تهیه این کلوچه های شکری از موادی چون آب یا شیر،شکر،روغن مایع،ارد سفید،نمک،زیره،مایه ی خمیر،بکینگ پودر استفاده می شود.

نکته ای که باید در پخت این کلوچه های شکری به آن توجه کنیم زمان پخت این کلوچه ها است که اگر زیاد پخته شوند کلوچه های شکری سفت می شود زمان تقریبی پخت بین ۱۵-۲۰ دقیقه است.کلوچه های شکری را با قالب هایی به شکل لوزی درست می کنندتاضخامت آنها حفظ شود تا از نرمی و لطافت خوبی برخوردارباشند.

قیمت عمده کلوچه محلی دزفول

قیمت کلوچه محلی دزفول در بازارهای داخلی کشور به عوامل گوناگونی بستگی دارد وبا توجه به نواسانات بازار نمی توان قیمت مشخصی برای این کلوچه های شکری خوشمزه در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *