عرضه انواع کلوچه خرمایی سنتی با کیفیت

کلوچه خرمایی سنتی با کیفیت یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین نوع کلوچه می توان دانست چون این محصول از خرما که یک میوه بی نظیر به بهترین شکل تولید شده است که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است. عرضه انواع کلوچه خرمایی سنتی با کیفیت در سراسر کشور به بهترین شکل انجام شود که این محصول علاوه بر اینکه از کیفیت فراوانی برخوردار است همچنان دارای قیمت ارزان و مقطوعی است.
شما می توانید از طریق ارتباط با بخش مشاوره و فروش سایت، از قیمت عمده کلوچه خرمایی اطلاع پیدا کنید.

عرضه انواع کلوچه خرمایی سنتی با کیفیت

دانستنی ها در مورد کلوچه خرمایی تازه

دانستنی ها در مورد کلوچه خرمایی تازه کلوچه یکی از خوراکی های پر طرفدار است که امروزه افراد از این محصول به شکلدهایرمتفاوت استفاده می کنند. این محصول خوشمزه در گونه های متفاوتی موجود است که یکی از نمونه های بی مانند آن به شکل کلوچه خرمایی تازه است که امروزه به علت دارای بودن کیفیت عالی از محبوبیت بالایی برخوردار است. ما در این مطلب می خواهیم دانستنی ها در مور کلوچه خرمایی در نوع تازه برای شما بیان کنیم.

این محصول از بهترین مواد اول تهیه شده است که بسیار تازه تردد است که آن از بهترین خرما تهیه شده است که ارزش غذایی این محصول را دو برابر کرده است که این امر روی فروش این محصول تاثیر مثبتی دارا است چون افراد از این محصول به عنوان یک میان وعده استفاده می کنند که بسیار پر کالری است و به عنوان یک خوراکی انرژی زا استفاده می شود. این محصول از خواص بسیار عالی برخوردار است که آن عبارتند از:

  • این خوراکی دارای آهن بالایی است از این رو افراد از آن برای بیماری های ناشی از کم خونی استفاده می کنند که تاثیر فراوانی روی بهبود بیماری دارا است.
  • این کلوچه به بهترین شکل سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند از این رو افراد می توانند در فصل سرد سال از این محصول استفاده کنند تا با روبرو شده با بیماری های فصلی در امان بمانند.
  • این نوع شیرینی از میزان قند مناسب و طبیعی برخوردار است از این رو افراد بدون نگرانی اینکه قند خون آنها بالا برود از این محصول استفاده می کنند و لذت می برند.

صادر کنندگان کلوچه خرمایی سنتی با کیفیت

صادر کنندگان کلوچه خرمایی سنتی با کیفیت صادرکنندگان کلوچه خرمایی سنتی با کیفیت، این محصول فوق العاده را با قیمتی ارزان، در وب سایت مربوط به این محصول به شکل مستقیم در سطح کشور عرضه می‌کنند لذا افراد می‌توانند با خرید عمدۀ کلوچه خرمایی، این محصول را با قیمتی به صرفه تهیه نمایند.

کشور ما به میزان فراوان این محصول را با مرغوبیت عالی تولید می کنند که هم مورد مصرف افراد در داخل کشور قرار می گیرد و هم به کشور های دیگر سالانه به میزان فراوان تولید می شود از این رو صادرات و پخش انواع کلوچه خرمایی، از رونق بالایی برخوردار است.

23 پاسخ

  1. با سلام و عرض ادب
    وای این کلوچه خرمایی ها یه خوراکیه کامل و محبوب و خوشمزه هستش مخصوصا درمیان وعده صبح با شیر و یا در میان وعده عصر به همراه چای تازه واقعا عالین نوش جونتون بهترین ها.

  2. با سلام و عرض ادب خدمت شما برای سفارش کلوچه خرمایی باید از کجا اقدام کنیم و ایا طعم های دیگری هم موجود دارین یا خیر سپاس از لطف شما

    1. سلام مبینا عزیز
      لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در زمنیه سفارش راهنمایی کنند.

  3. سلام وقت بخیر از طرفدارای واقعیه کلوچه خرمایی هستم چون علاوه بر طعم فوق العاده و خوشمزه بودم ارزش غذایی بالایی هم داره و میتونه برای همه از جمله کودکان خیلی مفید باشه.
    بهتره خانواده های بجای خرید هله هوله که سلامت بچه ها رو به خطر میندازه ازین کلوچه ها براشون تهیه کنن.
    میخواستم بدونم که نمایندگی فروش هم در سایر شهرستان ها دارین تا بتونیم حضوری تهیه کنیم یا خیر
    بنده ساکن استان خراسان جنوبی هستم و ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید
    با تشکرات فراوان

    1. سلام آقای ریاحی عزیز
      فروش فقط به صورت اینترنتی میباشد برای ثبت شفارشات با مشاورین ما از طریق شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید

  4. سلام و درود بر شما و گروهتون سال جدید رو به همگی تبریک میگم انشالا که سالی پر از خیر و برکت داشته و شاهد پیشرفت روز به روز تمام کسب و کار های کشور عزیزمون باشیم ، من به معنای واقعی عاشق این کلوچه ها هستم قبلا از مغازه ها خرید میکردم ولی خب خداروشکر اینجوری میتونم با تعداد بالا خرید کنم ، چون مغازه های مختلف طعم های مختلف داشت شکل هاشون هم با هم دیگه فرق داشت کامل ولی خداروشکر با این سایت اشنا شدم ، خیلی ممنون از سایت خوبتون

  5. باسلام و خسته نباشیدکلوچه خرمایی از چی تشکیل میشه از خمیر که باهاش نون می پزند و از خرما که میشه اون رو به عنوان یک وعده غذایی کامل حساب کرد حالا این کلوچه خرمایی ها رو امدن بهش کلی چیز هایی بهتری نیز بهش اضافه کردن که باعث خوش طعم تر شدن خوش عطر تر شدن خوش مزه تر شدن آن شدند پس این کیک کلوچه های کوچولو منبع غنی از موادغذایی و حتی میشه اون رو به عنوان یک وعده کامل غذایی استفاده کرد و لذت ان را بردمن که همیشه اون رو توی وعده هام گنجانده و به پسر یک ساله ام هم می دهم تا مصرف کند چون خرما واسه رشد قد پسر بچه ها نیز مفیده و فواید فراوانی برای کودکان دارد

  6. سلام خسته نباشید
    همیشه از کلوچه های مغازه ها خرید میکردم ولی خانواده دوست نداشتن
    ولی وقتی از این سایت کلوچه ها رو سفارش دادم و خانوادم خوردن خیلی خوششون اومد و از این به بعد فقط از این سایت کلوچه میخرم خیلی راضیم از خریدم و به شما هم پیشنهاد میکنم حتما خریداری کنید

  7. با ادب و احترام
    این کلوچه ها محصول و سوغات کدوم شهر و استان کشور هستند ؟
    وزن بسته بندی هاشون چقدر هست ؟
    بعد از خرید چقدر زمان میبره که به دستمون برسه ؟

    1. سلام خانم سلیمانی گرامی
      لطفا برای کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  8. یکی از خوشمزه ترین و با کیفیت ترین نوع کلوچه خرمایی سنتی هستش ک خودم خوردم و بهتیرن مزه رو دارن و چقد واسه سلامتی مهمه.توصیه من به شما حتما استفاده کنید

  9. سلام خسته نباشید خدا قوت میگم به مجموعه ساندز حتماً در ماه مبارک رمضان در وعده سحر یا افطار یا بین این دو وعده از این کلوچه ها استفاده نمایید واقعا محصول انرژی بخش و مقوی می باشد

  10. سلام
    همیشه کلوچه ها از شیرینی های خوشمزه وپر طرفدار هستند که وقتی تبدیل به کلوچه خرمایی می‌شوند به عنوان یک صبحانه که به ما انرژی که در طول روز به آن احتیاج داریم را می‌دهد یا عصرانه که خستگی یک روز کاری را از تن ما می‌برد.
    سپاس از مجموعه سان دز بل این تولید خوشمزه وپر انرژی

  11. سلام بهترین پذیرایی برای سفره افطاری در ماه مبارک رمضان کلوچه خرمایی سنتی با کیفیت است ممنون از محصول خوبتون

  12. یه قضیه هستش
    اونم اینکه این نون ها اگه بخوان صادر بشن به شهر های دیگه
    آیا در مسیر دچار کپک زدگی نمیشن؟

    1. سلام امیر عزیز
      خیر محصولات در بهترین شرایط ارسال می شوند و با بالاترین کیفیت به دست شما می رسند.

  13. آیا مجموعه شما علاوه بر این نون ها، نون قندی هم تولید میکنه
    اگر دارید لطفا قیمت رو هم ذیل همون مطلب بفرمائید که چقده؟
    ممنون

    1. سلام حناب حسینی عزیز
      خیر فقط انواع کلوچه خرمایی عرضه می گردد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوزان ما با شما در اسرع وقت تماس بگیرند.

  14. میشه ابعاد این کلوچه هارو بفرمائید چقدر هستش
    چون توی عکس اصلا مشخص نیست اندازشون
    خوب میشه بدونیم چجوریه؟

    1. سلام خانم شوکتی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  15. قند این کلوچه ها چقدره
    آخه من به شکر حساسیت دارم
    نمیخوام صورتم جوش بزنه
    ممنون میشم در این خصوص راهنمایی بفرمائید

    1. سلام خانم صالح گرامی
      لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *