قیمت عمده کلوچه خرمایی دزفول

کلوچه خرمایی سنتی دزفول درجه یک در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و طعم فوق العاده بی نظیر جهت فروش عمده در مناسب ترین قیمت ها موجود می باشد. این کلوچه ها از سالم ترین و درجه یک ترین نوع مواد اولیه تهیه شده اند و بسیار خالص و صد درصد مرغوب می باشند. کاملا طبیعی بوده و بسیارخوشمزه و خوش طعم هستند.

قیمت عمده کلوچه خرمایی دزفول

آشنایی مختصر با کلوچه خرمایی تازه

آشنایی مختصر با کلوچه خرمایی تازه کلوچه خرمایی تازه نوعی شیرینی بوده که همراه با خرما و انواع مغزها بسیار مقوی و مغذی می باشد. سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی بوده و یک میان وعده مغذی می باشد. بسیار خوش طعم و فوق العده خوشمزه می باشد.

این نوع کلوچه از مواد اولیه ای همچون تخم مرغ آرد شکر وانیل عصاره خرما و پودر مغزهای مختلف تهیه شده است. به دلیل داشتن خرما دارای میزان بالایی آهن و فیبر بوده و در درمان کم خونی و تقویت بیماری های گوارشی بسیار موثر می باشد.

خوردن این ماده مغذی برای دانش اموزان و سایر افرادی که فعالیت های ذهنی دارند بسیار پر اهمیت می باشد. برای مادران باردار و شیرده یک وعده مغذی می باشد. این کلوچه سنتی گردویی ها بسیار مرغوب و باکیفیت هستند و به روشی استاندارد تهیه و تولید می شوند.

کلوچه خرمایی دارای انرژی فراوان بوده و دارای انواه مواد معدنی مغذی و ضروری برای بدنذمی باشد. خوردن این ماده غذایی در دوران حاملگی باعث رشد جنین و وزن گیری مادر می شود. از تولد نوزاد نارس و کم وزن پیشگیری می کند.

مراکز خرید کلوچه خرمایی دزفول

مراکز خرید کلوچه خرمایی دزفول مراکز خرید کلوچه کرمانی سنتی خرمایی دزفول و بهترین و مرغوب ترین نوع کلوچه مغزدار را جهت فروش در قیمت های بسیار مناسب ارائه می نمایند. این مراکز به صورت عمده انواع بسته بندی کلوچه را عرضه می کنند. کلوچه دزفول یک نوع ماده غذایی صادراتی بوده و کیفیتی عالی و فوق العاده دارد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول بسیار مناسب بوده و می توان گفت تولید کننده این کلوچه ها تخفیف هایی بسیار مناسبی را جهت خرید عمده برای مشتریان در نظر گرفته است.

کلوچه خرمایی بسیار مغذی و خوشمزه بوده و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. از مواد اولیه درجه یک و فوق العاده باکیفیت تهیه شده است. دارای عصاره خالص خرما بوده و طعم بی نظیری دارد. به همراه انواع شربت و اب میوه یک میان وعده سالم و مقوی خواهد بود.

تولید کننده کلوچه خرمایی و کلوچه خانگی دزفول بهترین نوع این ماده مغذی را در مناسب ترین نوع بسته بندی در کیفیت عالی جهت فروش عمده ارائه می نماید. در صورت سفارش می توانید با برقراری ارتباط مستقیم بهترین نوع کلوچه را تهیه کنید.

12 پاسخ

  1. سلام دوستان واقعا به امتحانش می ارزد خیلی ترد و خوشمزه هست البته درسته طعم هر چیزی یه سلیقه شخصی به حساب میاد ولی من به عنوان شیرینی و یا عصرانه برای هر مهمانی که داشتم آوردم همه ازم محل خریدشو می پرسند و از کلمپ کرمان بهتره چون اون کلفت هست ولی این کلوچه هم ترد تر و هم یه کم خشک تر است که معده رو اذیت نمیکنه و هم شیرینی خرما توی اون به اندازه هست

  2. سلام. طعمش عالی و خوشمزه بود خیلی لذت بردم. نه مزه ی خمیر میداد نه شیرینیش زیاد بود. خوش پخت و ترد و خوشمزه که برای عصرانه با چایی میان وعده ی خوشمزه ای هست. برای مهمانی ها هم که حرف نداره و جلوی مهمون سربلند میشید. با هزینه ی کم یه پذیرایی عالی.

  3. سلام وقت بخیر..کلوچه خرمایی بسیار ارزش غذایی بالایی داره..خیلی خوشمزه هستش..من از این سایت کلوچه خرمایی خریداری کردم وبه عنوان صبحانه یا عصرونه همراه با آبمیوه ازش استفاده میکنم..خیلی ازمحصولشون راضیم…به شما دوستان عزیز توصیه میکنم از این سایت خرید کنید..مطمئنم مثله من مشتری دائم این محصول میشید…ممنون

  4. با عرض سلام و خسته نباشید
    کلوچه های دزفول تو تمام ایران معروف هستند بسیار خوشمزه و خوش طعم هستند ،ما از این سایت همیشه تهیه میکنیم و بسیار راضی هستیم ،موفق باشید

  5. تنها چیزی ک تو ماه مبارک رمضان و اونم به وقت افطار لذت بخش است همچین نونی افطار کردن هست ک داخلشم خرما باشه واقعا دوچندان میکنه لذتش رو

  6. این نان خرمایی رو از کجا میتونیم تهیه کنیم؟غیر حضوری فقط فروش میرسونید؟ماندگاریش زیاده؟پختتون هرروز هست یا نه؟

    1. سلام مهران عزیز
      فروش فقط به صورت اینترنتی و عمده می باشد و محصول هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

  7. سلام و خسته نباشید خدمت شما. اول از همه باید در مورد خرمای دزفول صحبت کرد ،چون یکی از خوش طعم ترین خرماها ،همین خرمای جنوب هست.خرما دارای خواص بسیارزیادی ازجمله خواص درمانی می باشد.مقدار قابل‌توجهی فیبر غذایی موجود در خرما برای سلامت دستگاه گوارش و تغذیه بسیار مناسب است .خرما دارای مقدار زیادی ویتامین A می باشد که این ویتامین جز انتی اکسیدان ها محسوب می شود و جلوی ضایعات وسرطانی شدن سلول‌ها را می‌گیرد.خرما در درمان یبوست ، اختلالات روده‌ای ، مشکلات قلبی و اسهال مفید است و جزو مواد غذایی ملین بشمار می‌آید به همین دلیل برای افرادی که از یبوست رنج می‌برند مفید است. پس کلوچه خرمایی نیز تمام این خواص رو داراست در کنار طعم بسیار لذیذی که دارد.

  8. باسلام و تشکر از مجموعه بزرگ سان دز عزیر بابت این کلوچه های عالی و خوشم مزه ی شما ممنون و کمال تشکر دارم

  9. این کلوچه های خرمایی منو یاد کلوچه های مادربزرگم میندازه ک خیلی خوشمزه بودن
    کلوچه خرمایی دزفول از معروف ترین کلوچه هاست ک بسیار خوشمزه و نرم هستن

  10. سلام.معمولا کلوچه خرمایی حالت حجیم دارن اما کلوچه خرمایی دزفول ترده وطرح جالبی داره شبیه نون سنتی بایکبار سفارش مثل من مشتری دائمی میشین.

  11. با سلام و وقت بخیر. خیلی ممنونم. واقعاً برای افطار خیلی خوبه و جبران مافات میکنه. به خاطر خرمایی که داره، خاصیت زیادی داره برای افراد روزه دار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *